Zwroty i reklamacje

Sklepu internetowego www.sprintex.pl

ZWROTY

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami.

W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy.

Zakupiony towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

SPRINTEX

ul. Brzeziny 100
34-324 Lipowa

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”.

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.

Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.

 

 

 

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

SPRINTEX

ul. Brzeziny 100
34-324 Lipowa

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.